Zwroty

Z W R O T Y

  • Jeśli otrzymany produkt nie spełnia Państwa oczekiwań, mogą Państwo zwrócić go w ciągu 10 dni od daty doręczenia przesyłki, bez podania powodu. W tym celu prosimy o kontakt z naszym biurem sklep@musmus.pl. Zgłoszenie mailowe powinno zawierać imię i nazwisko kupującego, numer zamówienia, nazwę produktu oraz numer konta, na które zwrócimy należność za zwrócony towar.
  • Zwracany produkt w opakowaniu fabrycznym wraz z oryginałem dowodu zakupu należy odesłać na adres:
       MUS MUS  

                ul. Konduktorska 8/15   

                00-775 Warszawa

  • Kupujący zobowiązany jest do zwrotu nabytego towaru na własny koszt. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
  • Po otrzymaniu od Państwa przesyłki niezwłocznie zwrócona zostanie Państwu cena produktu. Koszty przesyłek nie podlegają zwrotowi.
  • Zwrócony produkt nie może nosić żadnych śladów użytkowania, powinien znajdować się w oryginalnym opakowaniu i posiadać oryginalne metki oraz być pozbawiony zapachu kremów, perfum itp.
  • Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji i zwrotu towaru.
  • W razie jakichkolwiek wątpliwości, prosimy o kontakt sklep@musmus.pl.

 

R E K L A M A C J E

  • Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27 VI 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.). Po stwierdzeniu niezgodności towaru z umową z uprawnień tej ustawy mogą Państwo skorzystać w terminie do 2 lat licząc od daty wydania Państwu towaru.
  • Tracą Państwo te uprawnienia, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową biuro musmus.pl nie zostanie zawiadomione o tym fakcie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia o stwierdzeniu niezgodności towaru z umową  na nasz adres mailowy sklep@musmus.pl.
  • Reklamowany produkt w opakowaniu fabrycznym należy odesłać na adres:
          MUS MUS  

                   ul. Konduktorska 8/15

                   00-775 Warszawa

  • Do odsyłanego towaru należy dołączyć pismo informujące o rodzaju niezgodności z umową, żądanym sposobie doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową oraz oryginalny dowód zakupu towaru.
  • Reklamacje dotyczące uszkodzeń powstałych podczas transportu rozpatrywane będą jedynie na podstawie protokołu reklamacyjnego sporządzonego w obecności kuriera. Jeśli doręczana do Państwa przesyłka posiada jakiekolwiek uszkodzenia, braki w towarze lub jest niezgodna z zamówieniem, można odmówić jej odbioru i zgłosić ten fakt kurierowi/listonoszowi, wypełniając protokół reklamacyjny w obecności i z podpisem kuriera.
  • Sklep musmus.pl nie ponosi odpowiedzialności za skutki zdarzeń losowych, na które nie miał wpływu, a które uniemożliwiły lub utrudniły wykonanie umowy.
  • W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu) sklep musmus.pl zwróci wszelkie poniesione przez Państwa koszty transakcji.
  • Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji i zwrotu towaru.
  • Do każdego żądania reklamacyjnego sklep musmus.pl ustosunkuje się w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki zwrotnej.
  • Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl